Marketing afiliat, o industrie profitabilă pentru toți participanții

Marketing afiliat, o industrie profitabilă pentru toți participanții

Potrivit Statista, cheltuielile de afaceri pentru marketing afiliat vor atinge 8,2 miliarde de dolari în SUA până în 2022. Cifrele sunt mari și pentru alte țări. Dacă e să ne gândim bine, aceste cifre reflectă mai degrabă industria de afiliere decât o anumită țară. În mod clar un parteneriat de marketing afiliat nu este limitat … Citește mai mult Marketing afiliat, o industrie profitabilă pentru toți participanții

Apel la acțiune, cum puteți crea CTA-uri de succes

Apel la acțiune, cum puteți crea CTA-uri de succes

Faceți ca vizitele dvs. să se convertească cu aceste sfaturi pentru un apel la acțiune. Un apel la acțiune (sau CTA) este foarte important. Marea majoritate a website-urilor sau a aplicațiilor vor avea cel puțin o formă de apel la acțiune. Aceasta poate fi orice, de la înscrierea la un buletin informativ până la urmărirea … Citește mai mult Apel la acțiune, cum puteți crea CTA-uri de succes

Web design, cele mai bune platforme pentru un website

Web design, cele mai bune platforme pentru un website

Dacă sunteți începători în web design, numărul de instrumente și software populare de web design poate fi cu adevărat descurajant. Dacă aveți nevoie doar de un website rapid și ușor, s-ar putea să simțiți că trebuie să angajați un web designer. Este esențial să cunoaștem avantajele și dezavantajele de bază ale celor mai populare platforme … Citește mai mult Web design, cele mai bune platforme pentru un website

Newsletter, 11 instrumente eficiente pentru e-mail marketing

Newsletter, 11 instrumente eficiente pentru e-mail marketing

Indiferent dacă sunteți o companie nouă sau o companie mare cu o bază uriașă de abonați, există un instrument potrivit de newsletter pentru a se plia nevoilor dvs. Buletinele de e-mail sunt o modalitate excelentă de a comunica mesajul dvs. de marcă și pentru îmbunătățirea SEO. Are un cost de expediție foarte mic. Există câteva … Citește mai mult Newsletter, 11 instrumente eficiente pentru e-mail marketing

Google Trends, cum puteți folosi datele în strategia de optimizare SEO

Google Trends, cum puteți folosi datele în strategia de optimizare SEO

Google Trends, cum puteți folosi datele în strategia de optimizare SEO. Instrumentul gratuit care ne arată ce subiecte sunt în tendințele oamenilor în lume. O strategie SEO eficientă trebuie să includă și Google Trends Afișează tot felul de evenimente, de la mari la mici, globale sau locale și tot ce se află între ele. Știe … Citește mai mult Google Trends, cum puteți folosi datele în strategia de optimizare SEO

Design, cum evitați periclitarea optimizării SEO pe perioada reproiectării

Design, cum evitați periclitarea optimizării SEO pe perioada reproiectării

Design, cum evitați periclitarea optimizării SEO pe perioada reproiectării. Pentru ca afacerea să crească, website-ul trebuie să fie ușor de utilizat. Abordarea unui design eficient este crucială pentru o afacere Motivele pot varia. Poate că design-ul website-ului dvs. poartă vizitatorii într-o lume demult apusă. Ați decis să îi dați în sfârșit un aspect nou și … Citește mai mult Design, cum evitați periclitarea optimizării SEO pe perioada reproiectării