skip to Main Content
Să trăim o viață mai fericită

Te trezești cu o lene nebună în majoritatea dimineților? Au devenit băuturile cu cofeină o necesitate pentru a vă ajuta să vă alimentați pe parcursul zilei? Dacă acest lucru vă sună familiar, este timpul să renunțați la soluțiile rapide pe care vă bazați și să dezvoltați un plan de management al energiei.

Cofeină

Începerea poate părea descurajantă, dar în curând veți fi plin de energie pentru a continua odată ce veți culege beneficiile unui stil de viață mai fericit, mai sănătos și de ce nu, mai productiv.

Ce este managementul energiei?

Gândește-te la energia ta ca la o resursă limitată, cum ar fi banii dintr-un cont. Începeți ziua cu o anumită sumă de cheltuit, care variază de la persoană la persoană în funcție de factori cum ar fi vârsta, somnul, nivelul de stres, condițiile medicale și stilul de viață.

De-a lungul zilei, au loc mai multe tranzacții (activități) pe măsură ce retrageți energie din cont și depozitați energie în contul dvs. Deși este posibil să nu aveți întotdeauna control asupra activităților care vă epuizează energia, puteți lua măsuri pentru a depune mai multă energie în cont.

Haideți să citim câteva sfaturi pentru a vă crește energia și pentru a trăi o viață mai fericită, mai sănătoasă și mai productivă.

Mănâncă alimente hrănitoare
Mănâncă alimente hrănitoare – legumele sunt bogate în vitamine și ne ajută să avem o sănătate mai bună.

Mănâncă alimente hrănitoare

Știm cu toții că mâncarea sănătoasă este cheia bunăstării, dar este obișnuit să privim alimentația sănătoasă în primul rând ca un instrument pentru pierderea în greutate.

Cu toate acestea, conform Ghidurilor dietetice pentru americani din 2021, o dietă echilibrată bogată în fructe și legume, proteine ​​slabe, lactate cu conținut scăzut de grăsimi și cereale integrale este ceea ce aveți nevoie pentru o energie optimă.

Ești ceea ce mănânci
Ești ceea ce mănânci – persoanele care consumă în mod regulat legume sunt mai sănătoase și mai slabe.

Ești ceea ce mănânci…

La urma urmei, într-adevăr ești ceea ce mănânci într-o oarecare măsură. Consumă o varietate de alimente din toate grupele de alimente pentru a obține o gamă de nutrienți care să te energizeze pe parcursul zilei.

Optați pentru fructe și legume proaspete sau congelate, în special pentru verdeață închisă cu frunze verzi și broccoli, densă în nutrienți, precum și pentru legume, inclusiv morcovi și cartofi dulci.

proteine ​​sănătoase
Proteine sănătoase – Alegerea sănătoasă din toate grupele de alimente ne ajută să avem limite de calorii

Există multe tipuri de pește și leguminoase din care să alegeți pentru opțiuni de proteine ​​sănătoase. Încercați să mâncați zilnic cereale integrale, mai puțină pâine, orez sau paste.

Somnul, 8 ore pe noapte

Somnul de noapte este un obicei sănătos pe care mulți oameni trebuie să-l îmbunătățească. Știm deja că avem nevoie de cel puțin șapte ore de somn în fiecare noapte, așa că ce ne împiedică să obținem asta?

Somnul

Gândiți-vă la modul în care vă puteți îmbunătăți cei mai mari perturbatori de somn și știți acest lucru. Privarea de somn poate perpetua afecțiuni grave de sănătate. Lipsa somnului vă poate afecta negativ starea de spirit, motivația și nivelul de energie.

Prioritizarea somnului este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru a vă pregăti pentru o zi reușită și plină de energie.

Maximizați timpul pe care îl petreceți cu oamenii pe care vă place să îi aveți în preajmă. Conectarea cu alții care radiază pozitivitate și au interese similare te va liniști și te va energiza.

Pe de altă parte, oamenii cu care nu vă relaționați sau care au perspective negative se plâng des, nu vor face decât să vă epuizeze cumulul de energie.

Evitați supradozajul de știri

Știrile sunt o modalitate importantă de a rămâne conectat la ceea ce se întâmplă în lume. Poate fi educațional, distractiv și chiar înălțător. Din păcate, știrile sunt bombardate prea des cu povești de suferință.

Aceste povești îți pot denatura viziunea asupra lumii și te pot determina să te concentrezi asupra celor mai rele temeri ale tale în loc să recunoști binele care te înconjoară.

Nu poți evita cu totul aceste povești, dar încearcă să-ți minimizezi expunerea atunci când poți, mai ales în perioadele de încercare.

Exerciții fizice regulate, o alegere excelentă

Te simți letargic la jumătatea zilei? Te-ai lăsat vreodată deranjat de îndatoririle simple de zi cu zi, cum ar fi cumpărăturile sau treburile casnice? Spre deosebire de ceea ce ați putea crede, obținerea celor câteva minute de activitate săptămânală recomandate de activitate fizică vă poate ajuta să aveți mai multă energie.

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Back To Top
Search